מתגעגעים לאהוב שנפטר? הכירו טיפול יוצא דופן

תוכן עניינים

החיים שלנו מלאים ברגעים שמחים כמו ימי הולדת, מסיבות, חתונות ואירועים בהם אנחנו לוקחים חלק או אפילו סתם ארוחות שישי וסופי שבוע. הם גם מלאים בטיולים, חופשות ולא מעט חוויות שאנחנו צוברים במהלך הזמן ותמיד כייף ונחמד להיזכר בהם. יחד עם זאת, לפעמים מוות פתאומי או הגעה לגיל שיבה, מחלה או כל סיבה אחרת שמובילה לאבדן של אדם הקרוב לנו קוטעת את כל הטוב הזה וכל מה שנשאר לנו הם הזכרונות. התמונות, לפעמים סרטונים שהסרטנו בטלפון הנייד, או פשוט הדמיון. לשמחתנו, הטכנולוגיה במקרה זה, דווקא באה לטובתנו ואם אתם מתגעגעים לאהוב שנפטר, יש היום דרך די מדהימה להיזכר בו.

 

הטכנולוגיה לא פוסחת על אף תחום

לאחרונה ראינו איך התפתחותה של הטכנולוגיה בתחום של הולוגרמה תלת מימד. אם עד לא מזמן היינו נתקלים בהולגרמות בהקשרים אחרים לגמרי, היום ניתן ”להחיות את המתים“, להעלות זכרונות ואפילו לצפות בהופעות שלמות של זמרים ואומנים שכבר לא כאן איתנו. האמנים מחליפים תלבושות ובכל פעם הביצועים שלהם רק הולכים ונהיים טוב יותר. למעשה, היום כל אחד ואחת מאיתנו יכול לרכוש או להשכיר הולוגרמה לפי הצרכים שלו בין אם אנחנו רוצים להיזכר במישהו אהוב שקרוב כל כך לליבנו ובין אם המטרות שלנו הן בכלל עסקיות, כלומר השכרת או קניית הולוגרמה להעברת מסרים שיווקיים.

 

איך זה בעצם עובד?

הטכנולוגיה בעצם מייצרת תמונה או כמה תמונות במקביל בתלת מימד וזה בעצם מה שמושך לקהל את העיניים והופך את הכל לכל כך אמיתי ואותנטי. שונה לגמרי מתמונה רגילה. עוצמתי יותר מסרטון. ההולוגרמה יוצרת אפקט תודעתי אדיר וניתן לתפעל אותה בכל מיני דרכים בין אם באמצעות אפליקציות מובנות ובין אם דרך רשתות תקשורת. היום כל אחד מאיתנו יכול לבחור מבין עיצובים שכבר קיימים ואפילו לעצב איזו דמות שהוא רוצה. אנחנו הופכים לשולטים הבלעדיים בתוכו שהוא אינטרקטיבי ואינטואטיבי. בנוסף, בשלבים הבאים, אחרי שההולוגרמה כבר באוויר, אפשר להחליט בעצם איפה אנחנו רוצים למקם אותה.

מהם היתרונות של יצירת הולוגרמה?

ליצירת הולוגרמה יש כמה יתרונות בולטים. קודם כל מדובר בתחום שעדיין נמצא בחיתולים שלו, למרות שהוא קיים כבר הרבה שנים, זה אף פעם לא היה כל כך מפותח. בעולם העסקי, הפרסומי והשיווקי, אנחנו רוצים תמיד למצוא את החדש, את המפתיע את האחר ולכן זה משהו שהקהל שלנו, יכול מאוד להתלהב ממנו. בנוסף, אנחנו הם אלה שבוחרים את התוכן ויכולים להעביר את המסרים שלנו בצורה הכי מדוייקת שאפשר, בצורה שהיא מסקרנת, מעניינת ואחרת בעולם השיווקי שבו כולנו חיים. עולם של ריבוי מידע וידע, ריבוי פרסומות, אנחנו חייבים לחשוב כל הזמן קדימה, איך לשמור על ייחודיות וזה בדיוק הזמן לעשות את זה.

 

או סתם ככה להתרפק על העבר

כמו שהתחלנו את הכתבה בתחושה שרבים מאיתנו חווים ומתגעגעים לאהוב שנפטר, ככה גם כדאי לסיים אותה. לא פעם אנחנו מרגישים את הצורך הזה להרגיש אדם שהיה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ממש לא מזמן או בתקופה יותר רחוקה. אנחנו נזכרים בדברים שהיינו עושים ביחד, בחוויות שצברנו, במקומות שבהם היינו. זו יכולה להיות סבתא שלנו, סבא, הורה, או כל אדם אחר שהיינו מחוברים אליו מאוד והשפיע באופן כזה או אחר על החיים שלנו. היום, באמצעות הטכנולוגיה ניתן לשמור על הנוסטלגיה ולו לכמה רגעים, להתרפק על העבר ולנסות לשמר אותו.

אבידן שקולניק
אבידן שקולניק

אבידן שקולניק הוא כתב מומחה בעל ניסיון עשיר בתחום העישון והטבק. החיבור לתחום של עישון, טבק וקנאביס היה טבעי ומתבקש, מתוך שאיפה לסקור ולתת מידע איכותי בנושא.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: