וופורייזר מומלץ 2021: הדגמים שיכבשו את עולם מכשירי האידוי

תוכן עניינים

כיום, הביקוש לוופורייזרים מגיע למימדי ענק. אנשים מבינים את היתרונות המגוונים בשימוש במכשירי אידוי, בהשוואה לצורות אחרות של צריכת טבק, תחליפי טבק או קנאביס רפואי. השוק מוצף כיום במכשירים, הנבדלים ביניהם בצורה (נייד או נייח), בשיטת החימום, במפרט הטכני וכמובן שגם בדרגת האיכות. במאמר הבא נסקור עבורכם כמה דגמים בולטים, כך שתוכלו למצוא וופורייזר מומלץ לשנת 2021:

וופורייזר מומלץ 2021 – הנבחרים:

Cradty+ מבית Storz and Bickel

חברת סטורז אנד ביקל אחראית לכמה מהדגמים המשובחים של מכשירי אידוי שהושקו בשנים האחרונות, כך שלא מפתיע למצוא דגם שלה ברשימת וופורייזר מומלץ 2021. הגרסה הנוכחית של Crafty+ מציעה כמה שדרוגים יוצאי דופן ביחס לדגמים הקודמים, אשר צברו קהל רחב של משתמשים בכל רחבי העולם.

הדגם האחרון של Crafty+ כולל בתוכו סוללה משודרגת המספיקה לפרק זמן ארוך משמעותית, מהירות חימום גבוהה במיוחד (כולל אפשרות ה-Super Boost, לחימום לטמפרטורה של 210 מעלות צלזיוס) ועיצוב ארגונומי נוח במיוחד. המכשיר מציע תכולת תא מספקת של 0.4 גרם ומגיע עם ערכה הכוללת מטען, סט רשתות וגומיות להחלפה, משפך וקפסולה למילוי, גורס, מברשת ניקוי ועוד. שימו לב כי המכשיר אינו מיועד לאידוי שמנים רפואיים של חברות התרופות.

וופורייזר Volcano מבית Storz and Bickel

וופורייזר וולקנו (Volcano) הוא מוצר הדגל של סטורז אנד ביקל, וזאת עקב כמה סיבות עיקריות. המכשיר נחשב ליחידי שקיבל את תקן ISO לאיכות ולסטנדרט ייצור, באופן כמעט חסר תקדים.

לאחרונה הושקה גרסה היברדית של הוולקנו, הראויה להיכנס לסקירה של וופורייזר מומלץ 2021 עקב כמה חידושים עיקריים. המכשיר בדור הנוכחי מציע מסך טאץ' מחודש, צינור שאיפה ואת כל האביזרים הדרושים לצורך תפעולו התקין והיעיל. יש בו תא חימום מנירוסטה, בנפח מקסימלי של 0.5 גרם, וסוללה המאפשרת זמן שימוש ארוך של כשלוש שעות. המכשיר נע בטווח טמפרטורות רחב שבין 220-150 מעלות צלזיוס, כאשר משך החימום עומד על דקה אחת בלבד.

ועוד וופורייזר מומלץ 2021: THE M"" של Dynavap

את הסקירה של וופורייזר מומלץ 2021 אנחנו מסיימים עם דגם הדיינאוואפ (Dynavap), שמציע חידוש יוצא דופן: זהו וופורייזר הפועל ללא סוללות, אלא באמצעות מצית המחמם את החלק התחתון. עובדה זו מונעת את הצורך להטעין סוללות פעם אחר פעם, או אפילו למצוא את עצמכם חסרי יכולת להשתמש בוופורייזר שלכם בשל בעיית סוללה.

גוף המכשיר עשוי מפלדת אל חלד ברמה רפואית. המכשיר מתאים לצמחים יבשים, וכמות החומר המקסימלית בו מצומצמת באופן יחסי (0.1 גרם בלבד). החידוש שהוא מציע ברמת התפעול, יחד עם המחיר הנוח העומד על כמה מאות שקלים בלבד, הופכים אותו למכשיר אידיאלי לשילוב בשגרת החיים שלכם; בעיקר לשגרת חיים אינטנסיביות, הכוללת מעבר דינמי בין מקומות במהלך היום.

הדגמים אשר הובאו כאן הם רק טעימה מהחידושים הנוכחיים, הצפויים להמשיך ולרכוש את 2021 בסערה. אתם מוזמנים ליצור קשר עם חנות המשווקת וופורייזרים מומלצים חדשים לקבלת ייעוץ והכוונה, עד לבחירת המכשיר המושלם עבורכם.

אבידן שקולניק
אבידן שקולניק

אבידן שקולניק הוא כתב מומחה בעל ניסיון עשיר בתחום העישון והטבק. החיבור לתחום של עישון, טבק וקנאביס היה טבעי ומתבקש, מתוך שאיפה לסקור ולתת מידע איכותי בנושא.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את: